marți, 14 august 2012

(23): Postează 5 poze cu tipi/tipe care ți se par atractivi/atractive

Ce tare! Sinceră să fiu nu sunt foarte pretenţioasă în materie de băieţi, doar extrem de pretenţioasă... Şi ca să fie mai mult suspans o să fac un top invers cu cei mai atractivi 5 băieţi din showbiz.

Este evident actor şi îl interpretează pe Caleb în Pretty Little Liars. Ce-mi place mie la el? Pletele alea îl fac să arate foarte sexy şi are nişte priviri care te dau pe spate.

Adică Olala! Accentul lui e de milioane şi ar face orice fată să cadă pe spate, are nişte ochi aşa de frumoşi şi albaştrii! Aww! 

L-am văzut prima oară în August Rush, apoi am auzit că va juca şi Oraşul Oaselor, în rolul vânătorului, chiar trebuie să citesc cartea ca să pot vedea filmul, pentru că nu am de gând să-l ratez!

Are un zâmbet de milioane şi pare aşa de inocent! Sper ca în sezonul 4 să fie mai multe scene cu el.

Şii evident, numărul 1, cel mai tare din parcare, cum se spune. Eu cred că e destul de clar...

Cu barbă, fără barbă, tipul arată demenţial şi are mai multe fane decât pot eu număra. Are ochi superbi, zâmbet de milioane, şi un corp de zeu! Merită locul 1 în topul meu mai mult decât oricine.

Am asta ar fi. Cred că se foarte observă cam ce fel de tipi mă atrag pe mine, păcat că nu apar decât în filme, nu ai de unde să iei unul de pe stradă. 


0 comentarii:

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Facebook Themes