vineri, 17 august 2012

(26): Ce fel de persoane te atrag?

N-am spus deja asta la 23? Bine acolo a fost mai mult fizic, hai să vedem şi restul. În general sunt atrasă de persoane cu un caracter puternic, oameni care nu sunt uşor de influenţat şi care îmi lasă o impresie bună. Îmi plac genul acela de băieţi care mă fac să mă simt în siguranţă, chair dacă nu pot să spun că sunt fata care are nevoie de aşa ceva, mie îmi place pericolul, ceea ce nu e tocmai apreciat de cei de sex opus. Oricum e destul de greu să spun exact ce persoane mă atrag, deobicei dacă mi se pune pata pe cineva e cam atât, mi se pune  pune pata şi punct. nu sunt genul de persoană care stă şi analizează.
În timp ce căutam o imagine pentru post am găsit nişte imagini, multe imagini, care m-au făcut să râd, cam aş ar arăta băiatul perfect al oricărei fete, păcat că nu există:

1 comentarii:

justathousandreams spunea...

Well, nici eu nu am un anumit tipar. Adica, nu sunt genul 'Uhh, asta spune glume bune, I'm in love.' Nu prea. Desi, umor e deobicei de apreciat si un factor important. Eu sincer as fii cea mai fericita daca as gasii o varianta masculina a mea. :))Bine, poate putin mai stapan pe sine si dezinvolt, dar in mare, daca avem aceleasi pasiuni, preocupari si suntem pe aceeasi lungime de unda, e okay pentru mine. Uff, as putea continua cu balbaiala asta la nesfarsit, dar cred ca trebuie sa ma opresc acum. :)

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Facebook Themes