duminică, 19 august 2012

(28): Ceva ce-ți lipsește


În general nu-mi lipseşte nimic, chiar nimic. Sunt unele momente în care aş dori să fiu foarte liberă, să pot să fac ce vreau eu fără să merg la şcoală, fără să merg nicăieri, să stau pur şi simplu şi să mă gândesc la ce vreau eu, să fiu cum vreau eu. Dar ştiu că lucrurile pe care le vreau nu-mi vor aduce nici un viitor. Viaţa mea e frumoasă aşa cum e ea, nu am nevoie de nimic, am o familie are mă iubeşte, câţiva prieteni, n-am nevoie de mulţi, şi în rest totul e bine. Trebuie să ştim să valorăm ceea ce avem, viaţa care ne-a fost dată, cu bune şi rele.

1 comentarii:

Only Books spunea...

Ce mult imi place felul in care gandesti! :) Foarte frumoasa si imaginea.

Dee.

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Facebook Themes