luni, 20 august 2012

(29): Scopul tău pentru următoarele 30 de zile

În următoarele 30 de zile programul meu e cam aşa:
20-26 august 2012: Voi fi plecată cu părinţii la munte, clar e foate tare! Sper doar să mă distrez şi blogul va avea singur grijă de el, am avut eu grijă să fie postări în fiecare zi sau măcar odată la câteva zile.
27 august-2 septembrie 2012: Plec la ţară, deşi sper că nu. Aş vrea să rămân acasă, nu mi-a plăcut niciodată să merg la ţară, e foarte oribil pentru mine.
3-9 septembrie 2012: Am tabăra de muzică, Music Camp, şi o să fie interesant, sper să cad la chitară sau la fluier tenor, vreau să intru şi în concert la uan din ele, dacă nu merg şi anul acesta la clopoţei.
10-18 septembrie 2012: A început deja şcoala, nu? Nu cred că post să mai plănuiesc ceva.

1 comentarii:

Madalina spunea...

Program incarcat! :) Sa te distrezi. ^^

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Facebook Themes