vineri, 3 august 2012

Campanie de publicare Vestige: Recenzie Video


Hei! Astăzi am ceva foarte drăguţ! Emy a făcut zilele acestea o recenzie video a cărţii, recenzia este în engleză pentru ca Deb să o poată înţelege, dar s-a asigurat că avem şi traducerea în română, aşa sub Video veţi găsi şi traducerea realizată de Emy. Mulţumim foarte mult Emy!

video


Hei! Ei bine, da, v-am zis că astăzi aveam de gând să fac această recenzie video. Am făcut-o în engleză pentru că voiam ca şi autoarea să înţeleagă.
Cum ar trebui să încep? Să găsesc cel mai frumos cuvânt care să descrie cartea aceasta? Nu. Am făcut-o deja. De 10 ori, sau chiar de 30 de ori, nu mai ştiu. Bineînţeles, aş face-o într-una, pentru că această carte chiar merită. Mai întâi trebuie să o citiţi, dacă vreţi să înţelegeţi laudele mele pentru această carte.
Când am văzut coperta pentru prima dată am fost destul de înspăimântată de acel 666 de pe ea, dar subiectul m-a făcut să fiu mai interesată. Aşa că i-am cerut lui Deb o copie. Mulţumesc mult, Deb! Eşti minunată! Apoi am decis să o citesc, aşa că am dechis-o. Şi am citit. Şi nu mă mai puteam opri! Vi s-a întâmplat vreodată chestia asta?
Totul începe când jumătate din populaţia lumi dispare. Unde? Nimeni nu ştie. Ei bine, cu excepţia lui Jon. Jon este unul personajele mele preferate. El putea să vadă aura oamenilor! Putea sp vadă dacă sunt buni sau răi. Apoi a mers sp-l găsească pe Micah. Bineînţeles, personajul meu preferat. Are o istorie interesantă şi veţi fi foarte încântaţi când o veţi citi. Serios!
Mi-e teamă să nu vă dau spoilere, pentru că întreaga poveste m-a impresionat şi... nu ştiu, pur şi simplu mi-a plăcut.
Micah este un adolescent care îşi petrece tot timpul cu prietenii săi depravaţi, hihi: Cody, Jess – iubita lui - , Amber şi Dustin. Cred că mi-a plăcut şi de Amber. Adică are un nume minunat, nu-i aşa? Oricum, totul se schimbă atunci când o înâlneşte pe Clarke, ciudata de la şcoală, care este în căutarea tatălui ei. Apoi, oraşul are un nou oaspete, domul Daniel Grimshaw, care este atât de iubit de locatari. Pot spune că într-adevăr urăsc acest personaj! Pentru că mi-am dat seama cine era cu adevărat. Şii,da, are legătură cu coperta. Toţi sunt obligaţi să facă precum Grimshaw doreşte. Din fericire, Micah şi Clarke decid să nu îşi pună acel cod stupid pe mână,( Şi am fost foarte încântată de lucrul acesta!) încercând să afle* de ce jumătate din populaţie lipseşte, preoţii sunt ucişi, iar cei care au codul pe mână nu mai pot intra în biserică.
Oh şi Grimshaw apare în visele tuturor. Asta. E. Atât. De. Ciudat!
Dar mi-a plăcut la nebunie! Nu aş fi putut găsi un subiect mai interesant deât acesta! Serios!
Am plâns, am zâmbit, am fost emoţionată... A fost genial! Relaţia lui Micah şi Clarke a fost super şi ea. Oricum nu prea îmi plăcea de Jess. Clarke e mai bună, hihi.
Sfărşitul a fost destul de trist, iar acum sunt foarte entuziasmată de următoarea carte! Aşa că Deb, te rog, te rog. Cât de repede cu putinţă!

Şii aşa e că Emy v-a surprins? Adică câţi bloggeri fac recenzii video? Bravo Emy!

1 comentarii:

Rose ღ spunea...

Daaa, si eu vreau Vestice in Romania <3

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Facebook Themes