marți, 14 august 2012

Cărţi ce mă aşteaptă

Chiar aseară mă uitam prin biblioteca mea personală şi prin Librăria Calibre, unde îmi stochez eu e-book-urile, şi am văzut mulţimea de cărţi care mă aşteaptă. Mi se face rău şi bine când mă uit la ele, nici nu ştiu când o să am timp să le citesc pe toate având în vedere ce puţin timp mai am. Vreţi să aruncaţi un ochi să vedeţi ce mă aşteaptă?

Pare măcar puţin tentant? Eu una abia aştept să le termin pe toate! Am câteva pentru şcoală pe acolo, dar acelea pot să mai aştepte, ce-mi place are prioritate. Lista are 40 de cărţi! Sper să le termin anul acesta... Să nu mai spun că ar mai fi, dar acelea nu mă tentează deloc, aşa că momentan acestae sunt cărţile pe care le-am aciziţionat recent(vara asta) şi vreau să le citesc până la finalul anului. Ce ziceţi, pot? Oricum cât de curând trebuie să-mi iau şi un e-reader ca să pot să citesc şi când nu am laptopul lângă mine.

3 comentarii:

Maria spunea...

Ai o listă destul de lungă, succes. :) Apropo, mie Cei trei mușchetari mi-a plăcut mult :D

Only Books spunea...

Wow, se pare ca ai ce citi! Eu cred ca dupa ce termin cu "Vampirii Sudului" vol. 2 o sa incep ceva de Nicholas Sparks:).

Dee.

Ştefana Alexandra spunea...

Mersi :D
Nicholas Sparks e genial, citeşte O plimbare de neuitat dacă nu ai citit-o încă:D

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Facebook Themes