luni, 13 august 2012

Ce se mai aude despre Twilight

Cred că mulţi dintre voi ştiu că în curând va apărea în cinematografe ultimul film Twilight. Şi eu am fost un mare fan al acestor cărţi, încă mai îmi plac, dar filmele nu mi se par cine ştie ce, da ultimul film pare destul de drăguţ, sper să fie pe măsura aşteptărilor.

De curând autoarea seriei, Stephenie Meyer, a anunţat că va continua de scris Soarele la miezul nopţii, prima carte scrisă din perspectiva lui Edward. În trecut ştim cu autoarea a fost deranjată de faptul că primele 12 capitole au apărut pe internet şi renunţase să mai scrie cartea, dar se pare că s-a răzgândit! eu sunt foarte bucuroasă, primele 12 capitole au fost foarte interesante, mult mai ok decât cele din perspectiva Bellei.
De asemenea au apărut poze cu Renesmee şi medalionul pe care Bella i-l dăruieşte fiicei sale. Medalionul are o inscripţie "Plus que ma propre vie", care în traducere înseamnă "Mai presus decât propria mea viaţă", din limba franceză. Medalionul e foarte frumos şi sper să apară şi la noi pe piaţă... iar fetiţa e aşa scumpică!
Pentru a vedea imaginea cu medalionul click aici, iar pentru Renesmee aici.
Şi dacă nu era suficient a fost anunţat acum ceva timp că finalul filmului va fi diferit de cel din carte. Fanii au fost destul de nemulţumiţi de această întorsătură neaşteptată şi nu sunt deloc mulţumiţi că filmul va aduce pe marile ecrane un final diferit faţă de cel din carte. "Dacă Stepenie ar fi vrut un alt final, ar fi trebuit să-l scrie de la început." au declarat fanii seriei.
Susa 1|Sursa 2|

0 comentarii:

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Facebook Themes