sâmbătă, 18 august 2012

Foreign Books Challenge - Preselecţii

Probabil acum vă întrebaţi: "Încă o leapşa?" Nu chiar.
Foreign Books Challenge este un proiect lansat de Haven4books în care fiecare blog participant şi cititorii lui vor alege împreună 10 cărţi pentru a intra competiţie pentru premiul cel mare: Campanie de publicare în România.
  • Scopul Proiectului:


Proiectul are ca scop atragerea atenţiei asupra gusturilor în materie de literatură a cititorilor români. Cele mai interesante, captivante şi frumoase cărţi vor fi alese de cititorii blogurilor participante şi de administratorii acestora. Noi suntem cei care decidem care este cartea pe care noi o dorim în România!


Detalii despre desfăşurare: 
Perioada: 18.08.2012-TBA

  • Etapa I - Preselecţii: 

În această săptămână şi în cea care va urma, pe cinci bloguri vor începe simultan propuneri pentru lista de 10 cărţi. Cinci dintre cele 10 vor fi alese de cititorii blogului, iar celelalte cinci de administrator. Aşa că alegeţi 5 cărţi dragilor! Propunerea era să propună câteva persoane câte o carte, eu zic că puteţi propune mai multe cărţi, maxim 5, şi eu voi alege după următoarele criterii: -câţi doriţi cartea; -ce număr are comentariul. E simplu! Aşa că aştept propuneri! Ţineţi minte: Cărţile nu trebuie să fie publicate în România şi nici drepturile de publicare nu trebuie să fi fost deja achiziţionate! Aveţi timp până mâine seară să propuneţi!

Eu încă nu mi-am ales cărţile, deşi am câteva în minte. Aştept să văd ce propuneţi voi, poate printre opţiunile voastre se vor număra şi câteva din ale mele.

EDITAT MAI TÂRZIU:
Aceasta este lista de 10 cărţi, primele cinci alese de mine, următoarele selectate din comentariul pe care l-am avut:

  • Cicada de Belle Whittington
  • Beautiful Disaster de Jamie McGuire
  • The Premonition de Amy Bartol
  • Pretty Amy de Lisa Burstein
  • Blink Once de Cylin Busby
  • Daughter of Smoke and Bone de Laini Taylor
  • Timeless de Alexandra Monir
  • Nerve de Jeanne Ryan
  • All These Lives de Sarah Wylie
  • The Undying de Ronnell D. Porter

3 comentarii:

JustADream spunea...

Ok, deci aici am voie să fac mai multe propuneri? S-a făcut. ;)
Seria Daughter of Smoke and Bone de Laini Taylor; seria Shifters de Rachel Vincent; Nerve de Jeanne Ryan; All These Lives de Sarah Wylie; The Undying de Ronnell D. Porter și seria Timeless de Alexandra Monir. :)

Laura Lucky spunea...

Cicada de Belle Whittington
Auracle - Gina Rosati

Ştefana Alexandra spunea...

Laura selecţiile s-au făcut deja:D Au fost până pe 19 inclusiv:D

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Facebook Themes