sâmbătă, 18 august 2012

Guest Post: Belle Whittington

Belle, autoarea cărţii Cicada, a fost foarte drăguţă şi a fost deacord să scrie câteva cuvinte pentru voi.
For those who want to read the guest post in english you can read it here.



Precum majoritatea autoilor, iubesc să ascult muzică bună în timp ce scriu. Sunt aşa de mulţi muzicieni talentaţi şi asta mă inspiră în timp ce visez cu ochii deschişi şi îmi scriu poveştile. M-am gândit să împart cu voi lista de melodii care m-a inspirat:


Încă un lucru pe care cred că cititorii mei ar dori să ştie este dacă am un cântec favorit care să se potrivească cu starea pentru fiecare carte a trilogiei. Vreţi să auziţi melodiile neoficiale pentru fiecare carte? Uitaţi:


Am chiar şi un câtec pentru Everett.


Şi ca un bonus, aici este un cântec pentru un personaj foarte important pe care cititorii îl vor întâlni în Firefly. Numele lui este ash, şi, băiete oh băiete, cred că cititorii vor iubi să-l urască să-l iubească!


Bine, nu am putut să mă abţin să nu includ şi acest cântec! Fără să vă dau vren spoiler, lăsaţi-mă să vă spun că acest cântec m-a inspirat pentru un moment foarte special din cartea a treia...
Hmm... Mă întreb despre cine ar putea să fie acest cântesc? Vreo idee? Postaţi-le în secţiunea pentru comentarii!


Sper că veţi asculta cu plăcere listele cu melodii când veţi citi cărţile! Şi mi-ar plăcea să aud gândurile tuturor despre cum melodiile se potrivesc cu cărţile mele.
Şi trebuie să nu plec fără să mulţumesc muzicienilor minunaaţi ale căror cântece mi-au dat atât de multă inspiraţie. Mulţumesc pentru că aţi împărţit magia voastră!

0 comentarii:

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Facebook Themes