miercuri, 1 august 2012

Provocarea nr. 1


  • Cum a început pasiunea ta pentru cărți? Ce romane te-au făcut să iubești lectura și de ce?

Pasiunea mea pentru cărţi a început acum ceva timp în urmă, vă pot da şi data cu exactitate: 08.03.2007, ziua în care am primit primul volum din seria Harry Potter. Eram în clasa a patra şi nu-mi plăcea să citesc nimic din ceea ce mi se cerea pentru şcoală, adică să fim serioşi, cine citeşte la 10 ani Cireşarii sau Moromeţii, ca să fi sinceră eu nici până acum nu le-am citit, nu-mi plac şi punct. După ce am trecut de primul volum şi părinţii mei au descoperit că mie chiar îmi place să citesc (ei credeau că sunt total paralelă cu cititul şi că singurul lucru care îmi place era să fac probleme la matematică). După seria Harry Potter a urmat Tara Duncan, apoi Copii lămpii fermecate, cred că aceste 3 serii mi-au trezit cu adevărat pasiunea pentru a citi, după ceva timp, cam prin clasa a şasea, am început să citesc şi clasici şi am decoperit cu plăcere că sunt o lectură interesantă, nu sut lucruri plicticoase cum mă aşteptam eu. Cam aşa a fost cu pasiunea mea pentru cărţi.

1 comentarii:

ღAzucenaღ spunea...

Nici eu nu suportam cartile pe care le aveam de citit pentru la scoala,acesta e motivul pentru care pasiunea mea a inceput abia prin clasa a5a.

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Facebook Themes