duminică, 19 august 2012

Provocarea nr. 13


  • O mașină a timpului te va transporta peste 5 minute într-un viitor distopic. În viitorul cărei cărți distopice ai alege să fii trimis și de ce? Ține cont că vei rămâne o scurtă vreme acolo, și trebuie să supraviețuiești.
Groaznic. Nu ştiu dacă aş putea măcar să stau cinci minute, dacă e de stat mai mult e şi mai rău. Aş alege să merg în Jocurile Foamei, e destul de simplu de ce am ales să merg aici. Viaţa din Jocurile Foamei dacă stai şi te gândeşti nu e chiar aşa de rea dacă locuieşti în unul din primele 3 districte. Ideea e că acolo primeşti alimente şi poţi să te şi angajezi sau poţi măcar să te antrenezi pentru a te oferi să devii voluntar la Jocurile Foamei. Ştiu că viaţa acolo nu e chiar frumoasă, că oamenii sunt ţinuţi uneori în condiţii oribile şi că sunt arestaţi pentru nimic, dar, măcar, există un mod de supravieţuire chiar şi dacă eşti foarte sărac. 
O lume distopică este ca un coşmar, nu aş vrea să fiu nevoită să locuiesc într-un astfel de loc, pur şi simplu nu e pentru mine, eu trebuie să locuiesc într-o lume plină de tehnologie şi liberă.

3 comentarii:

Only Books spunea...

Cartile distopice sunt destul de interesante, dar lumile descrise sunt groaznice...
Toata lumea se gandeste cu teama la sfarsitul lumii asa ca cine ar vrea sa traiasca acolo?

Dee.

Rose ღ spunea...

Eu as alege Divergent <3 Desi n-as putea sta nici cinci minute fara sa fac pe mine de frica =.=

Ştefana Alexandra spunea...

Spre ruşinea mea nu am citit Divergent :-"

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Facebook Themes