luni, 20 august 2012

Provocarea nr. 14


  • Ce crezi despre acei adolescenți care consideră cititul ca ceva plictisitor, ridicol și nefolositor? Ce le-ai spune ca să le schimbi impresia?
În general n-am nimic cu nimeni, dar când vine vorba de citit sunt periculoasă. Nu-mi place să aud că vai mie nu-mi place să citesc, vai da cum poţi să citeşti. Eu stau pauzele şi şi citesc şi mă deranjează când vine cineva la mine şi se zgâieşte că eu citesc.

Obişnuiam să le spun foştilor mei colegi, la actualii nu mai e problemă, toţi citim, că trrebuie să înceapă să citească romane care să le stârnească interesul, băieţii în mod special trebuie să citească aventură, SF, nu romane de dragoste, pentru că iubirea pentru cărţi la ei sigur nu va veni dacă sunt obligaţi să citească astfel de romane, dar nu e ceva bătut în cuie, dacă îţi place să citeşti nu există cărţi pentru băieţi şi cărţi pentru fete. Odată ce ai început să citeşti şi ţi-ai dat drumul la mână, cum se spune, nu îţi mai pui problema că vai durează mult să citeşti o carte, pentru că ajungi să citeşti un roman şi în două zile, şi nu orice fel de roman unul de 700 - 800 depagini. 
Cititul te ajută foarte mult să-ţi dezvolţi vocabularul, imaginaţia. Da! Imaginaţia! eu când eram mică  nu citeam şi nu puteam să scriu o compunere nici de mă bătea cineva, acum îmi vin idei cine ştie de unde şi cum.  Cărţile m-au ajutat foarte mult, aşa că eu nu pot decât să le laud.

0 comentarii:

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Facebook Themes