miercuri, 8 august 2012

Provocarea nr. 5


  • Copiază un citat care te-a impresionat și comentează-l. Scrie părerea ta despre el, ce îți inspiră, de ce l-ai ales.
"Ascultă. Poţi să o auzi? Muzica. Pot să o aud peste tot. În vânt... în aer... în lumină. E peste tot în jurul nostru. Tot ce trebuie să faci e să te deschizi. Tot ce trebuie să faci este... să asculţi."
Citatul este din filmul meu preferat, unul din filmele mele preferate, August Rush. 
Cuvintele vin chiar de la micul August. El, copil fiind, a înţeles muzica într-un fel în care noi nu o putem face. A putut să-şi deschidă inima în faţa ei. De ce am ales acest citat? Este foarte semnificativ, aş putea spune foarte multe despre el, dar mă voi limita la câteva cuvinte. 
Viaţa noastră este o melodie, trebuie să ştii cum să o cânţi şi cum să o asculţi. Muzica este substanţa, ceea ce ne trezeşte zi de zi şi ne face să mergem mai departe, pentru că în noi există muzică! Pentru a trăi muzica nu trebuie să îi dai neapărat grai, există mai multe moduri de a arăta că o trăieşti. August a reuşit să-şi găsească părinţii pin muzică, muzica a fost ceea ce i-a adus împreună, tot drumul său a fost croit prin ea. Să poţi cânta e un dar, să poţi să o asculţi e o artă, pentru că muzica nu este făcută pentru cei care o creează, este făcută pentru cei ce o ascultă.
Atunci când ţi se întâmplă ceva rău, muzica este singurul refugiu care nu te va îndepărtat de lume, ea te aduce mai aproape. În lumea aceasta ce ne aduce împreună este muzica. Trecând prin viaţă există mereu un ton ce ne ghidează, nu mergem de capul nostru.
Eu cred în muzică, eu cred în esenţa ei. Şi pentru a încheia tot cu un citat din acelaşi film: "Eu cred în muzică. Aşa cum alţii cred în basme."

3 comentarii:

Krisz spunea...

Am adorat "August Rush", e un film superb si emotionant! Am plans la final, cand s-au regasit toti :X. Soundtrack-ul filmului a fost minunat, mai ales piesa compusa de August, si m-am indragostit vizionand filmul de Jonathan Rys Meyers!

Only Books spunea...

Superb citatul şi felul în care l-ai abordat!:)

Dee.

Ştefana Alexandra spunea...

Krisz ştiu! Soundtrack-ul e genial! Şi Jonathan arăta superb în film, încă arată bine şi amauzit nişte zvonuri cum că ar juca în Oraşul Oaselor în rolul vânătorului.
Dee, mersi :D Mă bucur că ţi-a plăcut.

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Facebook Themes