luni, 13 august 2012

Provocarea nr. 8


  • Prezintă-ne cartea ta preferată din copilărie și spune-ne de ce te-a impresionat așa mult. Dacă mai ai cartea, arată-ne o poză cu ea :).
Cartea mea preferată din copilărie este Harry Potter şi Piatra Filozofală. Am primit cartea când aveam 10 ani  şi a fost prima carte pe care am citit-o. De ce m-a impresionat atât de tare? Harry Potter este o poveste pentru toate vârstele, este cartea copilăriei mele şi probabil singura carte care a fost suficient de bună să mă atragă în această lume fascinantă a cărţilor. 
Cred că majoritatea cunoaşteţi povestea băiatului care a supravieţuit, acel mic copilaş care a călătorit pe motocicleta zburătoare a lui Hagrid până în faţa uşii unde locuiau unchiul şi mătuşa sa. El este copilul care a locuit în nişa de sub scări, de când am citit cartea mereu am vrut să am şi eu  un astfel de loc. Ştiu că el a stat în nişă pentru că a fost obligat, dar eu aş vrea să am un loc aşa pentru a sta să citesc, să scriu, să fie micul meu colţişor.
Am fost extrem de mişcată de felul cum a fost tratat acest copil de unchii lui, n mod atât de crud şi răutăcios. Mulţi au citit Singur pe lume şi au fost emoţionaţi până la lacrimi, eu am citit Harry Potter şi am trăit acelaşi sentiment. Harry era un băieţel fără nimeni care să aibă grijă de el, până când a primti acea scrisoare şi toată viaţa i s-a schimbat. Mai târziu a plecat la Hogwarts, unde a întâlnit acele persoane care i-au schimbat viaţa.
Harry Potter nu este doar povestea acelui băieţel cu o cicatrice în formă de fulger, este povestea copilăriei mele. 
De câte ori nu am visat să primesc o scrisoare de la Hogwarts, să am o baghetă ca a lui Harry, dar vor rămâne doar vise...

0 comentarii:

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Facebook Themes