joi, 16 august 2012

Provocarea nr.10


  • Arată-ne o poză cu biblioteca ta și povestește-ne pe ce principii ai organizate cărțile (după gen, ordine alfabetică etc.)
 Nu pot să spun că am exact un mod de a le aranja în bibliotecă, am un loc foarte mic pentru cărţi şi nu îmi pot permite să le pun chiar oricum pentru că uneori rămâne loc să mai pun o carte mai mică care nu se chiar potriveşte, aşa că încercările mele de a-mi aranja cărţile alfabetic sau după anul apariţiei nu au funcţionat mai deloc. 
Cum le aranjez acum? Destul de simplu. Încerc să nu separ seriile şi să pun toate cărţile din aceiaşi serie una după alta, în ordine după numărul volumului, după ce am aranjat o serie pe un raft mă uit să văd dacă mai încape una, dacă nu aleg alte cărţi care au un singur volum să le pun cu ele. Cărţile de la adevărul stau într-o singură parte a bibliotecii, pe partea stângă, puse volumele aceleiaşi serii una după altul. În general cărţile care sunt cumpărate din banii mei stau în partea stângă, dar am început să rămân fără spaţiu, aşa că am confiscat ceva loc din partea dreaptă pentru a-mi pune cărţile. Ceea ce am pus pe rafturi nu e chiar tot, după cum se observă am cărţi puse şi deasupra celor aranjate frumos pe raft pentru că am rămas fără spaţiu, iar pe dulap am şi acolo destul de multe cărţi. 
Momentan încerc să mă gândesc ce pot să fac cu ele, unde să le pun şi cum să le mai aranjez. Mă gândesc ca cele noi să aibă prioritate pe rafturi, iar cele vechi să le pun prin alte locuri. Oricum sper să-mi mai iau nişte rafturi suspendate pentru că deja rămân fără spaţiu! De asta în ultima vreme am optat pentru cărţi electronice, sunt mult mai uşor de stocat.

0 comentarii:

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Facebook Themes