vineri, 3 august 2012

Provocarea nr.2


  • Povestește-ne ceva despre prima ta recenzie: la ce carte a fost făcută, dacă ți-a fost greu să o scrii și de ce, dacă erai curios/curioasă sau emoționat/ă de părerea cititorilor blogului tău.
Asta e destul de simplu. Deşi am făcut mai multe recenzii pe parcursul anilor nu am publicat nimic pe blog până de curând. Prima mea recenzie pe blog a fost acum câteva luni, când am făcut o recenzie la primul volum din Jocurile Foamei. Ce pot să spun a fost destul de dificil să o scriu, fiind conştientă că aveam să o postez pe blog, am şters de mai multe ori şi ma rescris, dar până la urmă am zis ce o fi o fi! Adică ce puteam să pierd? Într-adevăr eram foarte curioasă de ce vor spune cititorii mei, nu am prea mulţi, dar eh asta e. Chiar dacă la acel post eu nu am comentarii, pe mess am primit mai multe laude şi câţiva prieteni şi cunoscuţi mi-au zis că m-am descurcat destul de bine, iar pentru mine a contat foarte mult, chiar dacă nu  am avut comentarii pe blog, mă bucur când primesc păreri, chiar dacă nu lasă o urmă şi într-un comentariu. 
Şi acum problema... De ce dacă am mai făcut recenzii nu am mai postat înainte. Ei, ca să fiu sinceră nu aveam mare încredere în ele şi voiam să fie ceva special, deosebit, să îmi poarte amprenta, şi pot să spun că am reuşit în mare, recenziile mele şi-au atins scopul. Jocurile Foamei a fost, şi încă este, o carte foarte specială pentru mine, iar faptul că ei i-am dedicat prima recenzie pe blog contează enorm.
P.S. În caz nu v-aţi dat seama, imaginea de la început conţine un citat din cartea a doua din seria Jocurile Foamei.

0 comentarii:

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Facebook Themes