duminică, 5 august 2012

Veşti din lumea serialelor #1

De multă vreme nu am mai vorbit despre seriale şi m-am gândit să creez o nouă categorie unde să spun câte ceva despre seriale măcar odată pe lună, dacă nu chiar mai des. postările din această categorie vor conţine spoilere! Tot ce citiţi o faceţi pe propria răspundere!


Pretty Little Liars

În cazul în care nu ştiaţi în sezonul 3 va apărea fratele lui Ezra, Wesley Fitz, sau ar trebui să spun Fitzgerald?, va fi jucat de către frumosul, superbul actor de origine britanică Gregg Sulkin(dreapta poză). Mie personal mi se pare o potrivire perfectă! Adică trebuie să recunoaştem că Ian şi Gregg seamănă puţin. Wesley va apărea începând cu episodul 9. Acum la ce ne putem aştepta? Ştim cu este mai mic decât Ezra... Oare asta nu va însemna ceva concurenţă între cei doi fraţi pentru Aria? Adică să fim serioşi! Aria nu e cea mai cuminte fată! Sunt aproape sigură că băiatul acesta va suci câteva capete şi va frânge multe inimi. 

Teen Wolf

Ultimul episod din serial m-a lăsat puţin surprinsă şi supărată pe Scott. Ştiu că Derek e cam nesimţit şi nu e chiar întruchiparea bunului samaritean, dar l-a trădat! Şi pentru ce? Ştiu că o iubeşte pe Allison, dar bunicul ei e un tip dubios şi netrebnic dacă e să mă gândesc bine. Adică aţi văzut ultimul episod? Pur şi simplu l-a înecat pe tipul acela, Matt! Şi mai zice că el vrea binele tuturor şi vrea să scape de rău, aha, vezi să nu. Dar ce m-a surpsins şi chiar mi-a părut rău... Mama lui Scott a aflat şi părea distrusă... Ştiu ce mult contează ea pentru băiatul acesta şi nu aş vrea să se strice relaţia.

2 comentarii:

• ○ Anca ☼ spunea...

Eu abia am inceput sa urmaresc Pretty Little Liars. :) Interesanta postarea!

Ştefana Alexandra spunea...

Sper să-l urmăreşti în continuare, e un serial care chiar merită :D

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Facebook Themes