sâmbătă, 25 august 2012

Zile de vacanţă #6 + În poştă #2 + Vestige Tur


Hei! Abia m-am întors de la munte şi sunt absolut terminată, mai am câte ceva de lucru în seara asta, deci nu pot să cedez, luni plec iar... dar până luni avem un mare eveniment care se va desfăşura mâine!
Turul Vestige pe care eu îl aştept de ceva timp, a ajuns în final o realitate. Premiile sunt foarte palpabile şi sunt superbe, le puteţi vedea mai jos.
Turul va fi duminică 26 august şi va începe de pe blogul From Dawn to Dusk la 12 fix şi va continua mai apoi pe alte bloguri printre care şi blogul meu! Tot ceea ce voi trebuie să faceţi, cei care v-aţi înscris e să daţi comentarii la subiect la posturile făcute de bloguri, ele se vor puncta aşa: 
Primul 5 puncte, Al doilea 3 puncte, Al treilea 2 puncte şi celelalte câte un punct. La final puteţi câştiga unul din minunatele premii. 
Pentru mai multe informaţii intraţi aici.

Şii am primit şi ceva în poştă! Belle a fost foarte drăguţă şi mi-a trimis cinci semne de carte semnate, o scrisoare şii încă ceva. A fost foarte drăguţ şi am fost extrem de încântată când le-am găsit azi în poştă! Aveţi o poză mai jos cu ce am primit.
Şii tot în poză o să vedeţi cartea pe care mi-am luat-o cu Bravo Girl şi pe care am citit-o în câteva ore. Abia aştept volumul 2!
Thank you Belle for the swags!

1 comentarii:

Belle spunea...

So glad the letter and bookmarks made it! YAY! <3
~Belle

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Facebook Themes