vineri, 14 septembrie 2012

Beautiful Disaster în România

După cum spune şi titlul în dimineaţa aceasta am aflat că Beautiful Disaster va fi publicată în românia la Editura Trei! Asta mi se pare o veste grozavă. Nu mă aşteptam să existe deja un răpuns pozitiv, dar când am citit pe pagina de Facebook a blogului Cărţi cu Colţi  nu mi-a venit să cred! O să-mi cumpăr cu siguranţă cartea când va apărea. Până atunci, cei care doresc să afle mai multe despre ea mai jos găsiţi nişte linkuri care v-ar putea fi de folos.


Beautiful Disaster

Noua fată, Abby Abernathy, este o fată cuminte. Ea nu bea sau înjură, şi ea are procentajul adecvat de cardinage în garderoba ei. Abby crede că este suficientă disatnţă între ea şi trecutul ei întunecat, dar ea ajunge la colegiu cu cea mai bună prietenă a ei, calea ei al un nou început este rapid provocată de Turul de o noapte a Universităţii Eastern.
Travis Maddox, puternic şi acoperit de tatuaje, este exact ceea ce Abby are nevoie – şi doreşte – să evite. El îşi petrece nopţile câştigând bani în ringul de bătaie, şi zilele ca ultimuul cuceritor din campus. Intrigat că Abby îi rezistă, Travis o aduce în viaţa lui cu un pariu. Dacă Abby pierde, ea trebuie să locuiască pentru o lună în apartamentul lui Travis. Oricum, Travis nu are nicio idee că şi-a găsit perechea.


"E periculos să ai nevoie de cine aaş de tare. tu încerci să-l salvezi şi el speră că poţi. Voi doi sunteţi un dezastru" Am zâmbit la tavan. "Nu contează ce sau de ce este. Când este bun, Kara... este frumos." (Beautiful Disaster)

1 comentarii:

EEmy ♥ spunea...

Interesant,interesant ! Ma bucur mult pentru cartea asta.Chiar are un subiect original :3

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Facebook Themes