sâmbătă, 8 septembrie 2012

Campania de publicare Cicada de Belle Whittington

Hei! Ştiu că am fost absentă ceva vreme, dar am revenit! Şi sunt plină de forţe! Am citit cărţi şi o să fac recenzii!! Până atunci, tocmai s-a început un nou proiect, o campanie de publicare a cărţii Cicada în România. În caz de aţi uitat, mai jos găsiţi descrierea cărţii.


„Perioada verii pentru Blair Reynolds şi prietenii ei a fost mereu lipsită de griji şi amuzantă... până la vara în vara când s-a întâmplat ceva ce nu a fost uman. Cum s-au unit pentru a lupta pentru vieţile lor, iubirea adevărată a lui Blair a devenit ceva mai mult decât uman. Ceva inuman. Şi supravieţuirea lor depinde în totalitate de abilitatea lor de a păstra un secret.”


Unde este vândută Cicada?

Fetele de pe I'm wide awake, împreună cu blogurile partenere organizează această campanie şi eu sunt 100% pro! Dacă vreţi să susţine şi voi votaţi la pollul din stânga de aici de pe blog şi dacă aveţi un blog şi susţineţi campania puteţi să cereţi codurile pentru poll şi banner, vi le dau cu plăcere şi aşa vor face şi fetele dacă le contactaţi.
Până o să apară cartea la noi puteţi să vă delectaţi cu câteva recenzii, interviuri, guest post, date despre autoare pe care le-am postat eu pe blog.



Pentru mai multe detalii intraţi aici.

2 comentarii:

Sabryy spunea...

Multumim pentru sustinere! >:D<

Belle spunea...

Thank you so much, Lovely Alexandra! <3
~Belle

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Facebook Themes