marți, 4 septembrie 2012

Cum să alegi ce să citeşti #2

Acum ceva timp am făcut o postare care se intitula Cum să alegi ce să citeşti. Şii pentru că voiam neapărat să citesc ceva, după ce am terminat azi tot ce aveam din Vampirii din Morganville, am pus randomizer-ul să îmi facă iar treaba, aşa că în ordinea în care se găseau cărţile în biblioteca mea virtuală am ales.
Cărţile înordinea în care erau:
Shut Out, The Trechery of Beautiful Things, Pushing the Limits, First Grave on the Right, The Duff, Cold Kiss, Catching Jordan, Endeslly, The Visitor Room, The Fifth Floor, The Coffe Shop, No Remorse,  Creatura, Born at Midnight, Under the Never Sky, Delirium, Goddness Interrupted, The Tale of the Vampire Bride, Obsidian, Perfect Chemistry, Queen of the Dead
Şii rezultatul:

Pushing the Limits

Nimeni nu ştie ce s-a întâmplat în noaptea când Echo Emerson a devenit din fata populară cu un iubit popular, fata bârfită de toată lumea cu cicatrici ciudate pe braţe. Nici măcar Echo nu-şi aminteşte tot ceeea ce s-a întâmplat în acea noapte oribilă. Tot ceea ce ştie ste că vrea ca totul să revină la normal. Dar când Noah Hutchins, arătos, băiatul care se joacă cu fetele, cu jacheta lui de pielea neagră, întră în viaţa ei cu atitudinea lui dificilă şi surprinzător de înţelegător, lumea lui Eho se schimbă în atâtea feluri în care ea nu şi-a imaginat niciodată.
Ei nu ar trebui să aibă ceva în comun. Şi cu secretele pe care amândoi le au, le este imposibil să fie împreună. Dar atarcţia nebună dintre ei refuză să dispară. Iar Echo se întreabă cât de departe ar putea să împingă limitele şi ce va risca pentru cel care s-ar putea să o invite să iubească din nou.

0 comentarii:

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Facebook Themes