luni, 10 septembrie 2012

End of Summer Award

Am primit acum ceva timp un premiu de la Emy... Am uitat complet de el, scuze Emy! Acum m-am gânsit că ar trebui să îl psotez şi eu, e chiar foarte simpatic.

Şii a trebuit să aleg o provocare pe care să o fac, o să apară mâine, poimâine pe blog zic eu, nu o să uit de data asta, promit! Provocarea pe care am ales-o este: realizează o scurtă poveste/poezie după melodia ta preferată, pe care să o pui la tine pe blog.
Iar întrebarea: Este vara anotimpul tău preferat? Justifică.
Nu. Pentru că eu urăsc extremele, dacă e prea cald nu e bine, dacă e prea frig iar nu e bine, mie îmi plcae între, toamna şi primăvara sunt perfecte, deşi plouă cam mult, oricum e mai bine decât să te aflii în una din cele 2 extreme.

0 comentarii:

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Facebook Themes