joi, 20 septembrie 2012

În poştă #3

Am câteva zile am primit de la Geo o carte pe care am câştigat-o pe blogul ei. Vrăjitor şi Vrăjitoare.
Astăzi am primit Cicada prin poştă! Arată aşa de frumos şi autoarea mi-a mai trimis şi câteva semne de carte, cărţi de vizită. Arăta aşa frumos plicul de îmi era şi milă să-l tai, aşa că l-am desfăcut uşor şi o să-l păstrez, e o amintire frumoasă. Mai jos aveţi o poză cu ce am primit de la Belle. Până ne auzim data viitoare nu uitaţi că în stânga se găseşte un poll la care puteţi să votaţi pentru a aduce Cicada în România!
Puteţi să citiţi câte ceva despre Cicada la linkurile de mai jos.

3 comentarii:

Belle spunea...

I'm so glad that Cicada got to you safe and sound. It certainly made a long trip all the way around the world from me in Texas to you in Romania! <3
~Belle

Ştefana Alexandra spunea...

Thank you so much for sending me the book! It will be a great memory in the future.

Belle spunea...

You are very welcome, sweetheart! <3
I'm so happy! :-D You've made my day! :-)
~Belle

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Facebook Themes