luni, 24 septembrie 2012

Început de săptămână #2

A trecut deja prima săptămână de şcoală, nici măcar e nu pot să cred. Dacă totul va trece aşa de repede mă trezesc imediat în a 11a şi după a 12a şi nici nu vreau să mă gândesc. Ei am mai făcut nişte origami zilele astea, doar piese, n-am avut timp să construiesc. Am descoperit azi una din melodiile de la Music Camp, varianta origianlă, e aşa de frumoasă vocea fetei, are 12 ani e aşa de tare! 
Temele sunt multe, dar nu contează, eu mă simt ok momentan, când o să încep să cedez o să anunţ. Am încercat să fac ieri o recenzie, dar cartea m-a lăsat fără cuvinte şi nu prea le mai găsesc, o să încerc mâine, poimâine să o termin...
Voi ce aţi mai făcut? Cum e la şcoală?

0 comentarii:

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Facebook Themes