luni, 17 septembrie 2012

Început de săptămână

Hei! Astăzi a fost prima zi de şcoală! Cum a fost? La mine a fost ok, nu pot să spun că mi-a lipsit şcoala, chiar deloc, mâine încep orele şi nu ştiu dacă o să mai am timp aşa de mult de intrat pe blog, oricum în fiecare săptămână voi posta ceva, asta e clar, recenzii, muzică... Mă bucur că vara aceasta am apucat să fac atât de multe pentru blog, a fost chiar frumos, un proiect special ca să spun aşa.
Şii poate sunt un pic tristă că a început şcoala, dar măcar ştiu că în o lună va fi primul episod din The Vampire Diaries Sezonul 4 şi eu sunt foarte fericită, nu ştiu voi cum o duceţi, dar eu bine, relativ bine. Şii acum ceva muzică...
 Nu ştiu câţi apreciază melodia, dar mie sincer îmi plac versurile... Şi în rest vă urez un an şcolar super cu tot felul de reuşite şi baftă celor care aveţ examene gen BAC sau Evaluare Naţională.

2 comentarii:

EEmy ♥ spunea...

Fir-ar ea de scoala.Eu deja am si teme :(( ,am de invatat o gramada :| .Bafta!

Ştefana Alexandra spunea...

Aşa e a8a! Stai să vezi la liceu când îţi predă două pagini studenţeşti din prima:))

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Facebook Themes