vineri, 21 septembrie 2012

Provocarea nr. 19

  • Alege o carte/serie a cărui final nu te-a încântat și spune-ne cum ai fi vrut să se termine și de ce.

Hm... Jurnalele Vampirilor. De ce am ales această serie? (Şi mă refer strict la primele 4 cărţi, pentru că ele sunt seria originală, continuările mi se par de umplutură, îmi pare rău dacă cuiva nu-i va conveni ce voi avea de spus, dar este părerea mea şi punct.) Probabil mulţi dintre voi aţi citit primele patru volume şi ştiţi cum se termină, Elena se întoarce înapoi în forma ei umană, după ce a fost un spirit şi aşa mai departe.
Consider că odată ce Elena a murit(volumul 3) nu ar mai trebui să se mai întoarcă înapoi. Mie finalul volumului 3 mi se părea foarte ok. Kate a murit, la fel şi Elena care s-a sacrificat pentru ceilalţi. Faptul că în volumul 4 ea se întoarce mi se pate puţin forţat şi cam tras de păr, mai ales că ea devine umană, când a murit ca un vampir. Aş fi vrut ca autoarea să nu o aducă înapoi pentru că a stricat farmecul poveştii. Ştiţi două fete cu chip asemănător se luptă pentru a domina, pentru a-şi păstra locul, dar în final nici una din ele nu învinge.
Acum, chiar dacă ar fi să fi existat şi cartea a 4a, care mie sincer nu îmi place, Elena la final nu ar fi trebuit să rămână! Aşa fiecare personaj are totul în final şi e un happy-happy end şi nu mai seamănă a roman, mai de grabă basm, zău dacă nu, adică binele triumfă şi toată lumea trăieşte fericită până la adânci bătrâneţi.

0 comentarii:

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Facebook Themes