sâmbătă, 1 septembrie 2012

Zile de vacanţă #7

Hei! M-am întors pentru a rămâne! Nu mai plec nicăieri. Şii bine aţi venit în prima zi de tomană!
În caz de nu aţi aflat şcoala începe oficial pe 17! Ceea ce înseamnă că mai este o săptămână de distracţie! Eu una am fost foarte fericită când am aflat astăzi dimineaţă! Poate mai apuc să fac şi eu ceva pentru că în această vară n-am făcut nimic pentru şcoală. Am citit multe cărţi, dar nimic pentru şcoală... ce să-i faci dacă sunt cărţi groaznice?
Cât am lipsit am citit primul volum din Fetele Gallagher, a fost dăguţă, o să citiţi mai târziu recenzia mea, şi volumul 10 din Vampirii din Morganville: Bite club. 
Marţi trebuie să-mi cumpăr al doilea volum din Fetele Gallagher cu Bravo Girl. 
Şii de mâine începe Music Camp. Nu ştiu dacă ştie cineva ce este, dar am făcut acum ceva timp o postare despre Music Camp şi o să mai fac una cât de curând. Acum că m-am întors o să continui cu provocările şi sper să încep să mai scriu recenzii pentru că mi-am ieşit din mână cât am fost plecată. 

0 comentarii:

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Facebook Themes