sâmbătă, 15 septembrie 2012

Zile de vacanţă #8

Astăzi am absentat mai toată ziua. De ce? Pentru că am făcut două lucruri super! Un fluture şi o lebădă! Cum? Păi origami 3d, de mult doream să fac ceva şi azi eram cam obosită, mă dureau ochii şi am ales să fac ceva relaxant care nu implică statul în faţa calculatorului. Să vă arăt de am făcut. Sunt începătoare aşa că nu râdeţi! 

Mi-a luat 8 ore să fac toate astea, cu tot cu cumpăratul hârtiei şi toate alea, dar eu sunt mândră de ce mi-a reuşit. Modelul e luat dintr-un turorial de pe net.

3 comentarii:

Rose ღ spunea...

Sunt superbee! <3 Mi-as dori sa fiu si eu asa indemanatica.

Ştefana Alexandra spunea...

Să ştii că nu e deloc greu, sunt foarte uşor de făcut. Mă bucur că îţi plac:X

Maria spunea...

Sunt frumoase :x Ador fluturele :x

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Facebook Themes