luni, 15 octombrie 2012

Battle of Crushes pe Addicted to books

Hei! Aţi auzit de Battle of Crushes? Nu? Grav! Foarte grav! Este un super tur organizat de Addicted to books, Aripi de hârtie şi Alexandra's Library. Turul este împărţit în două etape. Prima etapă este în plină desfăşurare, noi avem şansa să alcătuim un top 5 al băieţilor care ne-au topit inima pe care îl propunem fetelor. A doua parte constă în bătaia pe băieţi, cum vreau eu să o numesc, adică blogării au şansa să-şi aleagă câte un super băiat pe care să-l reprezinte, câţi băieţi atâea bloguri... eu sper să am o şansă, îmi pun o pilă la Rose... Adică dacă sunt foarte drăguţă am şi eu o şansă, nu?
Care este top 5 pe care l-am alcătuit eu? Simplu!

1. Adrian Ivashkov din Academia Vampirilor
2. Jace Wayland din Instrumente Mortale
3. Patch din Îngerul Nopţii
4. Shane din Vampirii din Morganville
5. Stark din Casa Nopţii

Ce aş mai continua... Ar mai apărea nume precum Wesley Rush, Noah Hutchins, Travis Maddox, Mr. Darcy, Rhet Butler, dar poate vor fi propuşi de alte persoane...
Voi ce aţi pune în top 5? Şii cel mai important, alcătuiţi acest top 5 şi trimiteţi-l într-un comentariu aici.
P.S. Rose sper că nu te-ai supărat că am postat... :-" ideea e genială, trebuia să spun mai departe despre ea.

1 comentarii:

Rose ღ spunea...

Mersi mult că ai postat; eşti o scumpăăă :* Şi topul meu arată asemănător :D

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Facebook Themes