luni, 1 octombrie 2012

Început de săptămână #3

Da, încă o săptămână. Oricum e bine, deşi parcă deja nu mai vreau să merg la şcoală. Oricum, săptămâna trecută am citit toate cele 3 volume din Culorile dragostei şi mi-a plăcut aşa de mult! Săptămâna aceasta citesc Academia Vampirilor, sunt deja la volumul 3, am o viteză la citit cum n-am mai avut de mult, îmi plac cărţile, sunt aşa de frumoase şi liniştitoare, aş vrea să pot rămâne mereu în ele. Mă rog. Cum ziceam citesc Academia Vampirilor şiii probabil sunt singura care îl place mai mult pe Adrian, din prima clipă am ştiut că e tipul perfect pentru Rose, decât pe Dimitri. Adică Dimitri e aşa rece... Până şi de Mason îmi plăcea mai mult. Sunt aşa ofticată pentru că ştiu că în final nu va rămâne cu Adrian.. adică mereu e primul tip, nu?
Aşa şi uitaţi de ce am dat eu pe blogul Cărţi cu Colţi, un pantantiv Beautiful Disaster... e un fluture! Trebuie să am şi eu...
Aşa, trecând peste obsesia mea vizibilă pentru fluturi. Voi cum o mai duceţi la şcoală? Ce aţi mai citit? Şii dacă aţi citit Academia Vampirilor... cu cine ţineţi?
Ooo şi un octombrie plin de fantastic tuturor! Adică toţi ştim că în octombrie toate spiritele şi creaturile de mult uitate bântuie pământul, nu? E luna cea mai ok din toamnă.
Apropo uitaţi ce am mai găsiiit...

5 comentarii:

Rose ღ spunea...

Şi eu citesc acum Roşu de rubin :X AV e fenomenală, o să-ţi pară rău după ce termini seria :3 Mie nu mi-a mai plăcut nicio carte după 2 luni după ce am terminat-o :)) Lectură plăcută, my dear >:D<
P.S.
Team Dimitri <3

Elena Io. spunea...

si eu tot la volumul 4 sunt!adica mor sa aflu ce se intampla mai departe si desi imi place Adrian il iubesc pe Dimitri!E perfect pentru Rose...abia astept sa vad cum se termina totul..ah ah ce serie

Krisz spunea...

Nu esti singura, multi cred ca adrian e mult mai hot decat dimitri. Eu personal il iubesc si e unul dintre personajele mele preferate ever.

Ştefana Alexandra spunea...

Krisz tipul e foarte carismatic, ce n-aş da să fie el cu Rose la final.
Rose baftă la citit şiii îţi spun că o să plângi când termini ultima crte din serie, eu am plâns, nu-ţi spun şi de ce :))
Elena Dimitri e sexy, poate e bun pentru Rose, da eu practic m-am îndrăgostit de Adrian şi nu am ce să-i fac.

Maria spunea...

Bună, ai o leapșă de la mine :) http://just-other-things.blogspot.ro/2012/10/leapsa-literara.html

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Facebook Themes