luni, 15 octombrie 2012

Început de săptămână #4

Uite că iar e luni. Sunt răcită bocnă, ţurţure, cum vreţi, sunt praf! 
Săptămâna aceasta e săptămâna testelor, am vreo 5 teste, stau bine la capitolul acesta. Zici că toţi profesorii s-au înţeles să ne dea test acum, zău de nu! Oricum. Sărind de la tema şcoală, sunt sigură că nimeni nu are chef de ea, ajungem la zona ce am urmărit în weekendul acesta. eu am început două noi seriale: Arrow şi Beauty and the Beast, primul cel puţin e genial, al doilea mai puţin, aştept episodul doi, deobicei plotul e cam grăbit şi aiurea. 
Şiiii!! Am văzut The Vampire Diaries primul episod al noului sezon. Mai trebuie să spun că îmi venea să o bat pe Elena până la final? Cum s-a comportat tot episodul! Dacă aş fi avut-o în faţă aş fi dat cu ea de toţi pereţii, scuzaţi expresia, dar m-a enervat rău de tot. Adică Damon face tot ce face pentru ea şi draga de ea rămâne cu Stefan! Eu sunt foarte revoltată.
Cam asta ar fi la seriale. În rest nu prea am ami avut timp să citesc, ceea ce e groaznic! Şi trebuie să mă apuc să citesc Ion pentru şcoală. A citit cineva Ion? O părere ceva? Mie nu prea îmi plac lecturile pentru clasa a 10a, sunt urâcioase şi cam grele, dar fie.
Aa şi uite ce am găsit:
Abia aştept să văd filmele şi să comentez pe ce au scos şi ce au adăugat. Aştept în mod special The Host şi Rubinrot. 2013 va fi un an plin cu filme după cărţi!

Şii în 15 zile e Halloweenul (ştiu pe cineva născut pe 30) voi sărbătoriţi? Eu nu cred, deşi aş vrea.

1 comentarii:

Rose ღ spunea...

2013 o să fie anul filmelor :> Abia aştept să văd City of Booones :X Adică, şi pe celelalte, dar când aud City of Bones, mintea mea nu mai funcţionează cum trebuie :))

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Facebook Themes