luni, 22 octombrie 2012

Început de săptămână #5

Uite că deja suntem în a 6a săptămână de şcoală, eu o ţin din test în test şi e destul de aiurea. Oricum nu contează, important e c eu nu am timp să citesc ce îmi place! Sunt la volumul 4 din Fetele  Gallagher care mi-am luat-o cu Bravo Girl, pe lângă asta mai am volumul 3 in Instrumente mortale, am rămas la partea cea mai tare, Patul lui Procust, extrem de plictisitor, abia de am citit o treime, volumul 4 din Academia Vampirilor, sunt undeva pe la mijloc şi volumul 1 din Cei trei muşchetari. Aşa că da, am ce citi, dar nu am timp.M-am cam săturat de rutină. Vin acasă şi îmi învăţ pentru a doua zi, da' ce fel de viaţă e asta? Şiii săptămâna aceasta trebuie să fac trei recenzii, nu-mi pasă când, dar trebuie să le fac le-am amânat prea mult.
Vremea de afară e foarte urâtă şi la mine aici în Iaşi se mai fac şi lucrări... da şi încă ce lucrări! La doi metrii de bloc e un crater! Zici că vor să ajungă în centrul Pământului. Îmi cam pare rău să le spulber visele, dar nu e posibil ce vor ei.
Voi ce mai citiţi?

2 comentarii:

piticmic spunea...

N-am prea mai citit în ultimul timp ... nu la fel de mult ca de obicei, dar nu trece zi în care să nu citesc un pic totuşi. Cărţile sunt drogul meu totuşi, deci trebe să-l iau zilnic :)
Am ditamai teancul de cărţi care mă aşteaptă să le citesc şi sper să citesc maimult în viitorul apropiat, însă acum citesc "Uneori sub car de lună" de Heather Davis

Rose ღ spunea...

Eu citesc primul volum din Dispozitive Infernale <3 Ugh, abia astept vacanta da iarna, sa scap de rutina <3

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Facebook Themes