luni, 29 octombrie 2012

Început de săptămână #6

Bau! Cum e săptămâna voastră? A mea a început foarte prost, sper să nu fie adevărată chestia că aşa cum îţi începi săptămâna aşa o termini. 
Mâine e ajunul Halloweenului în America, păcat că la noi nu se sărbătoreşte, mi-aş fi dorit să pot să merg din uşă în uşă şi să cer bomboane, e ceva precum Crăciunul, dar mult mai interesant pentru că poţi să te deghizezi şi să fii un mic monstru. Poate când o să mă mut eu în America... (hăhă peste câtă vreme) o să mă mulţumesc doar să privesc. 
Mai am puţin şi termin AV, ce aş putea să citesc după? Sugestii ceva?
Şii uitaţi ce melodie ascult eu în ultima vreme, ce mă binedispune pe mine.

0 comentarii:

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Facebook Themes