luni, 8 octombrie 2012

Provocarea nr. 21


  • Povestește despre altă pasiune a ta, în afara cititului.
Muzica. Dacă e să mă gândesc bine a fost o pasiune de-a mea înainte de a începe eu să citesc. Îmi place foarte mult să cânt, vocal sau instrumental nu prea contează. Toată viaţa am vrut să îmi lucrez vocea şi să învăţ bine să cânt la un instrument, încă îmi mai doresc asta. Vocea mea nu e destul de lucrată ca să sune aşa de bine cum sună cea a cântăreţilor profesionişti, ceea ce mă enervează, aş vrea să am şansa şi timpul necesar să îmi lucrez puţin vocea, cred că ar ieşi ceva frumos din ea. 
Şi partea cu instrumentul... cânt la pian de 3 ani, nu pot să spun că am făcut performanţă, dar dacă îmi dai o partitură cred că sunt în stare să o cânt, poate nu perfect din prima, dar în câteva încercări îmi iese şi ritmul ok şi tot ce trebuie, apoi mai e chitara, mai complicat la acest capitol din moment ce studiez singură şii fluier, la fluier cred că mă descurc bine, deşi tot ce ştiu e pentru că am fost la Music Camp şi am făcut acolo Fluier tenor.
Pasiunea mea pentru muzică a existat mereu, când eram mică obişnuiam să cânt foarte mult, apoi în şcoală am avut un profesor de muzică foarte dedicat care m-a ajutat enorm să cresc, mi-am dezvoltat urechea muzicală cu ajutorul lui şi acum am unele calităţi, dacă mă pot exprima aşa.
Oricum muzica e o parte foarte importantă din mine. Chiar dacă în timp nu voi mai practica muzica aşa cum îmi doresc acum, sunt sigură că tot voi continua să fac ceva mărunt, dar semnificativ pentru mine.

1 comentarii:

Rose ღ spunea...

Si mie imi place mult sa cant <3 nu stiu sa cant la vreun instrument, dar ma mai maimutaresc din cand in cand prin casa ^^

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Facebook Themes