duminică, 7 octombrie 2012

Veşti din lumea serialelor #6

După cum bine ştiţi deja au început câteva seriale. Şii mai este puţin până începe The Vampire Diaries, mai exact 5 zile! Eu una abia aştept, până atunci să vedem ce se mai aude de restul.

Grey's Anatomy

Aţi văzut primele două episoade? Eu da. Încă îmi vine să plâng. Nu pot să cred ce au păţit Mark şi Arizona. După ce Lexie a murit în sezonul precedent, faptul că Mark şi Arizona sunt cum sunt e oribil. Să nu mai spun de mâna lui Derek! El e un chirurg! Cum să opereze când are mâna în condiţiile acelea. Eu doar sper că totul va fi bine... Nu-mi place când sunt cazuri din acestea. Callie trebuie să îndure cele mai multe după mine. A fost operaţia lui Derek, apoi Mark şi Arizona...

Hart of Dixie

Nici nu-mi pot imagina cum a ajuns Zoey într-o astfel de situaţie. Sper doar ca alegerea ei finală să fie cea bună, adică Wade! Până atunci vă las cu promo-ul celui de-al doilea episod.

Once Upon a Time

După ce blestemul a fost rup şi magia s-a întors la ei lucrurile nu sunt chiar aşa de roz. Regina rămânen la fel de insuportabilă, iar Emma trebuie să facă ceva pentru a opri toate lucrurile groaznice să se împrăştie mai mult. Din ce se pare Emma ajunge pentru prima oară după 28 de ani din nou acasă... pe fostul ei tărâm, ceea ce mie nu-mi sună deloc bine. 

Revenge

Ei aici mai vii de acasă. după ce cu un sezon înainte Emily află că mama ei ar putea fi în viaţă şi ştie cine i-a omorât tatăl, sezonul acesta se va concentra pe distrugerea celor care i-au făcut rău, a celor doi care sunt soţ şi soţie mai exact. Ceea ce eu sper e ca ea şi Daniel să mai aibă o şansă împreună, mie îmi plăceau când erau împreună, erau aşa drăguţi! Oricum Revenge începe să fie serialul meu favorit după The Vampire Diaries.




2 comentarii:

Rose ღ spunea...

Okay. Vazand ca nici n-am auzit de majoritatea serialelor interesante de pe aici, ajung la concluzia ca am o problema :)) Oh, ma faceti sa devin dependenta de si mai multe seriale ^^

A. spunea...

Vai, acum am vazut si eu episoadele aparute din Grey's. Mi-e mila de Callie! Chiar nu credeam ca Mark va muri... era prea frumos ca sa moara!
Ma gandesc cum isi vor reveni (daca se va intampla asta). Oricum, serialul devine din ce in ce mai interesant si nu vreau s ama gandesc ca la un moment dat se va termina...

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Facebook Themes