duminică, 21 octombrie 2012

Veşti din lumea serialelor #7

Eu am început să mă uit la câteva seriale noi, dar m-am uitat şi la cele vechi.

The Vampire Diaries

A fost un episod care m-a ţinut cu sufletul al gură. Mi-a plcăut că  Elena a apelat la Damon şi nu la Stefan, deşi mi se pare egoist din partea ei pentru că a renunţat la Damon! Dacă îmi amintesc eu bine i-a spus în ultimul episod din sezonul trecut că îl va lăsa în pace... evident nu a făcut-o! Şi tipa nouă care a apărut, April, e aşa simpatică, arată drăguţ şi ar face un cuplu genial cu Jeremy... Şi vânătorul mi se pare foarte ciudat. Adică de ce a venit el acolo? Şi care a fost treaba cu April?
Iar în episodul următor se pare că Matt va avea ceva probleme pentru că Elena s-a hrănit din el, iar Rebekah se pare că se întoarce.

Arrow

Serialul îl urmăreşte pe milionarul playboy Oliver Queen, întors să lupte cu crima şi corupţia ca personajul numit "Arrow", după ce timp de 5 ani a naufragiat pe o insulă pustie. Arrow este o ecranizare după benzile desenate Green Arrow.
Serialul aduce puţin cu Revenge, nu ştiu câţi îl urmăriţi, dar şi Revenge e despre răzbunare, lupta cu cei care au făcut rău., într-o altă manieră, dar ideea cam aceiaşi. Oricum îmi place, e destul de interesant cum a ajuns el să fie aşa de puternic din tipul slab şi vai de el care era odată.

Beauty and the Beast

Este un serial care aduce destul de mult cu Crime din Midsomer, nu tşiu căţi vă uitaţi, e dat pe Diva. Oricum, Catherine şi-a pierdut mama, care a fost ucisă chiar în faţa ei, iar ea a fost salvată de o bestie, deşi toţi cred că a avut halucinaţii. Ani mai târziu când ea este detectiv are un caz care o conduce direct la bestia ei, care în realitate este un bărbat care a suferit câteva mutaţii genetice. Aceste mutaţii genetice au fost provocate de un grup care doreau să creeze o nouă rasă, dar ceva a mers prost şi ei încearcă să-i elimine.

Voi ce seriale noi aţi mai văzut?

5 comentarii:

Krisz spunea...

Eu m-am uitat la episoadele din Revolution si mi-au placut foarte mult!

Ştefana Alexandra spunea...

Am auzit de serial, dar nu m-am uitat. Poate o să arunc şi eu un ochi mai târziu:-?

Rose ღ spunea...

Eu cred c-am sa incep sa ma uit la The Walking Dead si Jane by design :)

piticmic spunea...

Pfui, am început şi eu să urmăresc Arrow şi Beauty and the Beast. Problema mea e că aştept ca nebuna câte 1 săptămâna după fiecare episod. Eu de obicei vizionez un serial, când deja au apărut măcar 2-3 sezoane ca să am ce devora, dar în cazul celor 2 m-a învins curiozitatea :)

Ada spunea...

uf, o serialofila, ca mine. ;;) Si eu ma uitam la Vd si m-am apucat si de Beauty and the Beast, dar de Arrow inca nu. Dragut:D

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Facebook Themes