marți, 6 noiembrie 2012

Început de săptămână #7

Ştiu! Am lipsit foarte mult! Doar că am fost oarecum prinsă între şcoală şi alte activităţi. Am de citit lecturi suplimentare şi timpul pentru cărţile care îmi plac cu adevărat se reduce chiar la 0. Voi ce mai citiţi? Aţi citit Ion? Eu trebuie să o citesc şi aş vrea foarte tare o părere. Nu sunt fană a lui Rebreanu. Ei bine, ca să fiu sinceră pe mine scriitorii români nu mă prea încântă, dar sunt câteva excepţii.
Cred că lecturile de la şcoală sunt din ce în ce mai groaznice. Măcar la Nuvela fantastică studiez Eliade, nu-mi place foarte tare, dar e cu mult mai sus decât Rebreanu, Petrescu sau alţii ca ei.
Voi ce aveţi pentru şcoală?
Oricum, timp sau nu, m-am uitat la seriale. La The Vampire Diaries în mod special. Aţi văzut ultimul episod? Mie îmi venea să o pocnesc pe Elena. E aşa o plângăcioasă! Era mult mai simpatică în sezonul 1 când avea replici acide uneori.

0 comentarii:

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Facebook Themes