vineri, 30 noiembrie 2012

Melodia lunii #17: David Guetta - She wolf (Falling To Pieces) ft. Sia

Am auzit melodia asta de mai multe ori şi pur şi simplu m-am îndrăgostit de ea. Este cântată de David Guetta, un cântăreţ, producător şi DJ de origine franceză, născut la 7 noiembrie 1967. Melodia o cântă alături de Sia Furler, cântăreaţă de origine autraliană născută la 18 decembrie 1975.
Videoclipul melodiei este şi el foarte interesant, mie personal mi-a plăcut foarte mult. Îl puteţi viziona mai jos. 
Voi ce părere aveţi despre melodia? Mie mi se pare foarte reuşită.

2 comentarii:

Rose ღ spunea...

O ador pe Sia la maxiiim <3 Mi-a plăcut mult de tot Titanium şi Breathe me, iar acum descopăr o nouă melodie care-mi place foarte mult <3 Şi videoclipul e genius :X

A. spunea...

Imi place si mie melodia asta. E chiar superba, la fel ca Titanium :D

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Facebook Themes