vineri, 30 noiembrie 2012

Primele 100 de cuvinte #6

Hei. Ştiu că nu am mai postat de mult timp, dar am tot avut teze şi deste, dar de luna viitoare promit că nu se mai repetă, am idei noi de posturi şi am de citit multe cărţi şi de văzut multe filme, deci vor fi foarte multe postări. 
Şi a venit timpul pentru primele 100 de cuvinte de luna aceasta, care aparţin romanului Ion scris de Liviu Rebreanu. nu pot să spun că-mi displace, dar nici că-mi place, e undeva la mijloc.

Din şoseaua ce vine de la Cârlibaba, întovărăşind Someşul ba în dreapta, ba în stânga pâna la Cluj şi chiar mai departe, se desprinde un drum alb, mai sus de Armadia, trece râul peste podul batrân de lemn, acoperit cu şindrila mucegăită, spintecă satul Jidovita si aleargă spre Bistriţa, unde se pierde în cealaltă şosea naţională care coboara din Bucovina prin trecătoarea Bâr-gaului.
Lasând Jidoviţa, drumul urca întâi anevoe până ce-şi face loc printre dealurile strâmtorate, pe urma însă înaintează vesel, neted, mai ascunzându-se printre fagii tineri ai Pădurii Domneşti, mai poposind puţin la Cişmeaua Mortului, unde picura veşnic apa...

1 comentarii:

A. spunea...

Am citit si eu cartea asta prin clasa a8a, din nevoie :)) Nu prea mi-a placut, e un roman boring :)) cum sunt mai toate de la scoala

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Facebook Themes