luni, 24 decembrie 2012

Crăciun fericit!

Crăciun fericit! 
Eu mă bucur că e Crăciunul, deja mi-am primit cadoul. Am un parfum superb care e favoritul meu şi sunt foarte fericită. Voi ce aţi primit? Sau moşul vine abia la noapte? Eu n-am avut niciodată răbdare. Ieri am stat să fac bradul şii l-am făcut în trei culori: roşu, galben şi albastru, e micuţ, dar e aşa drăgălaş. Şi am fost la colindat cu cei din cor, a fost frumos, chiar dacă am fost extrem de obosită pentru că ajungeam pe la 12 acasă, ei dar e o experienţă minunată. 
Eu vă urez un Crăciun fericit şi Sărbători fericite alături de cei dragi! 

3 comentarii:

A. spunea...

Craciun fericit si tie, Ala! :* Eu am primit o rochita, pantofi si dulciuri. Nu-mi doresc nimic mai mult :D

Rose ღ spunea...

Crăciun fericit :* Eu încă nu mi-am primit cadoul, dar sper să fie o carte :)

Ştefana Alexandra spunea...

Îţi ţin pumnii strânşi Rose:))

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Facebook Themes