sâmbătă, 29 decembrie 2012

Veşti din lumea serialelor #10

După ce a trebuit să aşteptăm o săptămână ca să mai apară un episod, acum trebuie să mai aşteptăm încă vreo două ca să apară noile episoade din seriale. Eu în timpul acesta am început să mai urmăresc şi Reveolution, foarte interesant serialul.
Spoiler:
Şi s-a terminat Gossip Girl. Aţi văzut finalul? Vă aştepta-ţi ca Dan să fie GG? Sincer credeam că e sora lui, nu el, dar asta este. Şi eu voiam ca Serena să fie cu Nate, deşi mă aşteptam să fie cu Dan la final. Rochia ei a fost foarte drăguţă şi ce să spun de copilul pe care l-au avut Chuck şi Blair: adorabil!
***
Am căutat să văd când revin serialele... şii:

  • Arrow - 17 ianuarie 2013
  • Beauty and the Beast - 24 ianuarie 2013
  • Grey's Anatomy - 11 ianuarie 2013
  • Grimm - 9 martie 2013 (Poftim?!)
  • Hart of Dixie - 15 ianuarie 2013
  • Once Upon a Time - 7 ianuarie 2013
  • Pretty Little Liars - 9 ianuarie 2013
  • Privat Practice - 9 ianuarie 2013
  • Revenge - 7 ianuarie 2013
  • Revolution - 26 martie 2013 (Nu!)
  • The Lying Game - 8 ianuarie 2013
  • The Vampire Diaries - 18 ianuarie 2013
Sezonul 2  din The Lying Game începe acum în ianuarie, după ce sezonul precedent m-a lăsat cu gura căscată când am aflat că Sutton a ştiut tot timpul cine era mama lor.

2 comentarii:

A. spunea...

Haha, Grimm apare fix de ziua mea :)) (nu, nu il urmaresc :D)

Nici eu nu ma asteptam ca Dan sa fie GG, dar ma bucur nespus ca a ramas cu Serena. Iar Blair si Chuck sunt the perfect family si au un baietel adorabil. Oricum, cred ca Dan ne era adevaratul GG, dar na... raman cu dubiul asta :))

Ştefana Alexandra spunea...

Şi eu zic la fel! A fost puţin forţat finalul, dar na.

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Facebook Themes