duminică, 2 decembrie 2012

Veşti din lumea serialelor #9

Da, e primul post pe care îl fac luna asta, dar ultimele episoare au fost uau! Mai am puţin şi explodez, aşa că trebuie să fac ceva cu toate sentimentele astea care s-au adunat. Ştiu că sunt doar seriale, dar... Pentru cei care nu au văzut episoadele sunt multe spoilăre, aşa că nu recomand să citiţi, dacă o faceţi e pe propria răspundere.



The Vampire Diaries
Aţi văzut ultimul episod? Sezonul 4 episodul 7. Eu da! Când au început să daseze eram ceva gen: "Vai ce drăguţ!" Când a început Caroline să vorbească eram: "Eşti mult mai drăguţă când taci!" Evident că trebuiau să distrugă momentul genial dintre Damon şi Elena, nu se putea altfel. În episodul următor este prezentată o scenă dintre Damon şi Stefan când el îi spune teoria lui, pentru că da e o teorie nu se ştie sigur, iar Damon cu siguranţă va fi distrus dacă e adevărat pentru că el vrea ca Elena să fie cu el pentru că aşa vrea ea! Mie mi s-a rupt inima când am auzit teoria celor doi, mai aveam puţin şi băteam pe cineva.
Voi ce ziceţi? E real sau nu?

Arrow

Ultimul episod a fost genial! faptul că Oliver şi-a găsit într-un final o persoană care e la fel ca el, chiar dacă nu are chiar aceleaşi scopuri, dar are acelaşi mod de a acţiona, puţin cam impulsiv, dar în esenţă acelaşi. Eu zic că a fost unul din cele mai reuşite episoade. Am văzut că şi detectivul Lance are ceva bănuieli legate de tipă, şi are dreptate, adică e periculoasă. Eu mereu am sperat că Laurel va avea ceva cu Oliver, dar nu mă deanjează nici aşa. Oricum acţiunea va fi mult mai sper cu apariţia brunetei.

Vouă cum vi s-au părut ultimele episoade din seriale? Apropo, se uită cineva la Grimm? 

3 comentarii:

Andreeea spunea...

Le-am vazut si au fost geniale. In special cei din TVD. Ador serialul ala si am ramas cu gura cascata dupa intamplarile si descoperirile din ultimul episod.

Rose ღ spunea...

Cum e Grimm? :) Vreau să-ncep să mă uit şi eu.

Ştefana Alexandra spunea...

Rose: Grimm e foarte tare, ceva gen Once Upon A time, dacă ştii. Aduce toate basmele din copilărie la realitate, doar că într-un mod nu prea plăcut, creaturile de acolo sunt monştrii.

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Facebook Themes