duminică, 6 ianuarie 2013

Battle of crushes: Adrian Ivashkov


"Avea păr castaniu care arăta ca şi cum fusese dinadins aranjat să pară un pic zbârlit, iar ochii îi erau fie albaştrii, fie verzi (..) Faţa îi era drăguţă..."

" - Adrian Ivashkov.- Şi tu crezi că eu sunt tare, am bombănit. 

Ivashkovii erau o familie regală, una dintre cele mai avute şi mai puternice. Erau genul de oameni care credeau că pot obţine tot ce doresc şi care-i călcau pe cei ce le stăteau în cale. Nu era de mirare că era atât de arogant. 

Râse. Avea un râs plăcut, puternic şi aproape melodios. Mă făcea să mă gândesc la caramel cald, prelingându-se dintr-o lingură."

"Era arogant şi obraznic, totuşi nu mă puteam încă hotârî pe deplin să plec."

Aş putea să continui cu citatele despre Adrian, dar am vrut să aveţi o primă impresie despre el. 
Adrian Ivashkov este tipul acela de băiat care te-ar putea înnebuni dor cu o privire. Când am citit aceste prime fragmente care apar în carte am ştiut că va fi un adevărat sprijin pentru celelalte personaje. Te face să te simţi în siguranţă lângă el, deşi este un moroi, iar ei - hai să fim serioşi - numai siguranţă şi putere nu exprimă. El e special, e şarmant, prinţul ideal. 
De ce nu primeşte el toate fetele din Academia vampirilor? Pentru că el are ochi pentru o singură fată, e genul de tip care nu ar umbla după mai multe odată. (Da! Incredibil nu? Adică e superb şi monogam - dacă pot să spun aşa.) Şi evident el este cel cu care toţi şterg pe jos pentru că e atât de - uhh - drăguţ cu toţi! (Ei nu ştiu dacă chiar cu toţi, dar înţelegeţi ce vreau să spun.) El e prinţul din poveste, păcat că toate fetele în general visează la genul de bad boy.
Şi el controlează spiritul. Cât de tare poate fi asta? Poate apărea în visele celorlalţi - nu m-ar deranja să apară în unul din visele mele, ar fi foarte kinky. 
Şi e mai mult decât un chip frumos, are ceva ceva deosebit, are esenţă, foarte multă. Ce e mai bun al el? Nu ar face niciodată ceva ca să-i rănească pe cei din jurul lui şi asta e ceva care chiar e de apreciat.

Am o melodie care s-ar potrivi totuşi cu firea lui puţin vulcanică uneori - mai ales atunci când nu se înneacă în alcool pentru a-şi domoli puterile.

Muse - Supermassive Black Hole
Acesta este Arian Ivashkov pe care eu l-am văzut prin intermediul cărţilor, acel băiat drăguţ care îţi poate face inima să o ia la galop. Nu o să înţeleg niciodată de ce nu e el cel care rămâne cu prinţesa, nu o să înţeleg de ce prinţesa rămâne cu trolul. Oricum sunt sigură că în final îşi va găsi prinţesa.
Până atunci nu uitaţi să-l votaţi la pollul pe care Rose îl va pune în curând pe blogul ei, aici.
Apropo, în caz de nu ştiţi actorul care apare în poze - l-am ales pentru că zâmbetul lui seamănă foarte tare cu cel al lui Adrian din mintea mea şi pentru ochii lui: verzi, profunzi - este Bradley James.

2 comentarii:

Rose ღ spunea...

Mersi mult <3 :* Uite aici postarica:
http://rose-books.blogspot.com/2013/01/battle-of-crushes-roman-vs-adrian.html

badescu damaris spunea...

Foarte fain...imi place...bravo :)))

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Facebook Themes