vineri, 11 ianuarie 2013

Ce citim în 2013

Cum e prima lună din an mă gândeam să arunc un ochi peste ce aş putea citi anul acesta. Bine în afară de cărţile pentru şcoală care îmi mănâncă din timp şi nu-mi plac chiar deloc, iar eu sunt o persoană care citeşte cam orice. Oricum, de când mi-am cumpărat e-reader-ul - da mi-am cumpărat într-un final unul! se simte foarte bine să fii posesoarea unei asemenea bijuterii - am aşa de multe cărţi de citit că nu mai ştiu ce şi cum, aşa că trebuie să am o listă de priorităţi şi mi-ar plăcea să aud şi ceva sugestii.


   
   
    
   
Cam aşa arată lista mea de cărţi pentru 2013, cel puţin cele prioritare, sunt câteva care aşteaptă sărăcuţele să le citesc de prin vară. Şi voi ce plănuiţi să citiţi?
Şi dacă tot începe şcoală în curând, iar studenţii au început deja şcoala, vine o nouă întrebare. cum vă faceţi timp să citiţi o carte care vă place? În general eu stau până târziu, dar aş vrea să-mi aranjez timpul în aşa mod încât să am timp de toate.

1 comentarii:

Rose ღ spunea...

Ce bine arată lista ta :3 Eu vreau să termin IM, DI, Lupii din Mercy Falls, să citesc Insurgent, Născută la miezul nopţii, Hobbitul, Creatura, Eternal Starling, Changing my wardrobe, Iron fae şi ce mai găsesc pe la bibliotecă din colecţia Chic ^^

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Facebook Themes