vineri, 25 ianuarie 2013

O carte pe săptămână #2

Hei! E deja a doua săptămână din campanie şi eu am terminat o altă carte. De data aceasta am ales să încep o serie nouă, o carte care aştepta de ceva vreme în biblioteca mea electronică. Despre ce carte vorbesc? Creatura de Nely Cab. Aţi citit cartea? Pentru cei care nu aţi citit-o şi vreţi am o veste bună, cei de la editura Leda au cumpărat deja drepturile pentru carte, aşa că în curând va apărea şi la noi. Până atunci vă las cu descrierea cărţii. Şi aştept să aud ce aţi mai citit voi.

Când Isis Martin, o adolescentă de 17 ani, are probleme cu somnul din cauza unor vise despre o bestie oribilă, ea decide să-şi confrunte teama. Dar ceea ce descoperă Isis este mai mult decât o entitate ameninţătoare. Creatura asemănătoare cu un om îi oferă lui Isis asigurarea că nu este doar un produs al imaginaţiei ei. Nedorind să-i accepte mărturisirea, Isis îl provoacă să-i dovedească - el o acceptă imediat. In visele ei Isis se împiedică de existenţa tăcută a neamului divin de mult uitat. Într-un oraş tăcutu, în adâncul Texasului de Sud, această poveste o duce pe Isis în calea iubirii imprevizibile şi a captivantelor adevăruri care pot schimba viaţa. Călătoria lui Isis Martin lasă orice cititor doritor să afle mai mult.

0 comentarii:

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Facebook Themes