duminică, 27 ianuarie 2013

Pauză de ceai


Hei! De când nu am mai făcut un post în care doar să spun ce am mai făcut! Am zis să iau o pauză de ceai şi să mai spun ce am mai făcut.
Ştiu că în ultima vreme ma postat multe recenzii şi multe prezentări de cărţi, dar asta pentru că am fost foate prinsă între paginile cărţilor, deja ma citit 15 cărţi şi sunt şocată! Înainte nu aveam timp nici să citesc două cărţi pe lună. Probabil sunt ceva mai organizată, altceva nu văd.
Oricum e duminică şi eu sunt în proces scriere. Am făcut deja o recenzie şi mai am una progamată pe ziua de azi, am cam rămas în urmă cu ele, dar nu-i nimic, recuperez eu. Am descoperit multe cărţi interesante şi sunt aşa de încântată de ele! Plus că m-am uitat la Stăpânul inelelor, primul film, dar despre asta o să vorbesc marţi când postez următorul film pe care doresc să-l vizionez. Din cărţile pe care le-am "nominalizat" la Ce citim în 2013 am reuşit să citesc Creatura de Nely Cab, puteţi citi recenzia mea aici.
Am avut o săptămână foarte liberă aş putea spune, au fost zilele liceului şi nu prea s-au făcut ore, ceea ce a fost minunat pentru că eu încă nu am reuşit să îmi revin încă după vacanţă. 
Aţi văzut ce am făcut nou pe blog? Am imagini pentru Ratings care le-am făcut singurică, adică am găsit un fluturaş drăguţ, am modificat puţin şi am făcut imaginile pentru ratings care sunt de la 2 la 10 şi le puteţi vedea pe toate pe pagina de recenzii de pe blog aici. Şi m-am gândit să-mi schimb modul de a face recenzii, am zis că trebuie să evoluez aşa că mi-am făcut şi câteva imagini care să mă ajute şi să-mi schimb designul nu doar stilul. Sper foarte tare că a fost o schimbare în bine.
Uitaţi câteva monstre din imaginile de care vorbeam:

Cum vi se par? Voi ce aţi mai făcut? cum a fost săptămâna voastră?

3 comentarii:

A. spunea...

Wow, 15 carti e mult, chiar foarte mult, deci felicitari! :* Eu nu am timp sa mai citesc, doar in weekend, in rest sunt ocupata cu scoala.
Ce n-as da sa am si eu zilele liceului si sa stau acasa... dar nu se poate. Chiar maine am 2 teste si incepe nebunia deja :)))

Rose ღ spunea...

Drăguţe foc imaginile :o3
Uau, 15 cărţi! Bravoo! O.o Eu nici la cinci nu am ajuns, şcoala mă omoară. Plus că nu mai am cheful de citit pe care îl aveam anul trecut :C

Ştefana Alexandra spunea...

@Geo: Probabil nici eu nu voi mai avea timp după ce începe cu adevărat şcoala, dar momentan mă bucur de moment
@Rose: Cheful va veni pe parcurs, îţi spun eu, că nici eu anu trecut nu aveam niciun chef, dar am găsit cărţi care nu am putut să nu el citesc.

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Facebook Themes