duminică, 24 februarie 2013

Acorduri muzicale

E 24 februarie şi românii sărbătoresc Dragobete. Personal nu sărbătoresc nimic. Adică e o sărbătoare comercial, ca şi Ziua îndrăgostiţilor sau 1 Martie etc. etc. Oricum azi practic m-am torturat singură. M-am înscris la un concurs pe Walking on letters şi a trebuit să vorbesc despre povestea de dragoste care mi-a plăcut mie cel mai mult. Evident că am vorbit despre O plimbare de neuitat de Nicholas Sparks, evident că am şi acum un gol un stomac şi simt că ceva îmi apasă pe piept. Şii ca să pun capac mai citesc şi P.S. Te iubesc. Două poveşti care te emoţionează până la lacrimi.
Aşa că am zis să pun o melodie care o ascult de dimineaţă şi care nu e nici ea mai veselă, ba din contră se potriveşte perfect cu starea mea de spirit de acum.
Cum a fost ziua voastră? Sau mai bine spus cum a fost săptămâna voastră?

0 comentarii:

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Facebook Themes