marți, 5 februarie 2013

Campania vALLuntar, Ediţia a IIa

Mai multe cărţi, mai multe şanse.
Hei! Nu ştiu câţi dintre voi aţi auzit, dar editura ALL cu sprijinul ROMSILVA, desfăşoară o campanie care promovează lectura şi voluntariatul. În cazul în care cei care nu citeau aveau ca motiv distrugerea pădurilor, acum nu mai au cum să afirme asta, căci un copac va fi plantat pentru fiecare 15 comentarii de la recenziile din cadrul campaniei!
Editura ALL pune la dispoziţie fiecărui blogger dornic să participe la campanie, două cărţi gratuit de pe site-ul editurii pentru a le citi şi a face o recenzie. Pentru participare şi detalii trebuie să consultaţi regulamentul campaniei, aici.
Campania se desfăşoară între 4 februarie şi 7 aprilie după programul următor:

  • 4- 17 februarie – înscrierea în campanie
  • 18 februarie – 24 februarie – trimiterea cărţilor
  • 24 februarie – 23 martie – lectură şi recenzie
  • 25 martie – 7 aprilie – plantarea copacilor

La prima ediţie a campaniei s-au implicat 150 de bloggeri, s-au citit 280 de cărţi şi s-au adunat 200 de ore de voluntariat. 
Aşa că mâna sus, cine vrea să se înscrie. Eu zic că e o opurtunitate minunată şi le mulţumim celor de la editura ALL.

7 comentarii:

Maria spunea...

Sună interesant :-?
Deci tot ce trebuie bloggerii să facă e să citească cartea aleasă și să posteze recenzia pe blog, nu? Vreau să mă asigur că nu am înțeles ceva greșit :))

Ştefana Alexandra spunea...

Da. Şi să adune comentarii cât mai multe ca să obţină un copac :D

Ştefana Alexandra spunea...

Am uitat să precizez că poţi să alegi să ţi se trimită copacul şi să-l plantezi, dacă nu, îl plantează ei.

Maria spunea...

Mulțumesc pentru răspuns :)
M-aș înscrie și eu, chiar mi se pare drăguță ideea :D

Ştefana Alexandra spunea...

Dacă blogul tău are un an şi ştiu că postez constant, de ce să nu te înscrii? E o oportunitate super.

Alecsa All spunea...

Buna,
M-am inscris si eu, e prima data, am trimis mail, dar nu mi-a raspuns nimeni...Trebuia sa primesc raspuns?

Ştefana Alexandra spunea...

Trebuie să primeşti un răspuns, dar nu-ţi fă griji, ultima oară aveau cam 160 de mesaje necitite şi va mai dura puţin până vor răspunde la toate, sunt multe înscrieri, eu am trimis ieri şi am primit abia azi răspuns, deci dacă ai trimis azi pe mâine, poimâine ai răspuns.

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Facebook Themes