marți, 26 februarie 2013

Cărţi şi Mărţişoare


Daa am făcut rost de două cărţi noi. Ioana şi Paula, colegele mele cărora le mulţumesc, mi-au împrumutat Hobbitul şi Dieta iubitoarelor de ciocolată, după cum se vede şi în poza de mai sus, sper. Aşa că după ce termin Creanga de aur mă apuc de citit ceva mai interesant!
Şi daaa citesc Creanga de aur, groaznic, dar uneori mai citesc şi ce nu-mi place pentru că sunt elevă.
Voi ce mai citiţi?
Şi am mai făcut ceva! Dacă tot vine martie şi e tradiţia cu dat mărţişoare eu voi da câteva făcute de mânuţa mea şi a mamei, da mă ajută şi mama şi ea cam face mai mult decât mine pentru că eu mai postez şi pe blog şi mai scriu jumătate de recenzie, mai scriu câteva cuvinte, apoi iar mai fac un mărţişor. Voi aveţi de gând să le cumpăraţi sau tot de mână?

2 comentarii:

Alina B. spunea...

Imi place mult luna martie... abia astept sa primesc martisoare! <3

Eu momentan citesc Cadoul, cartea primita de la editura ALL si Marele Gatsby :D

Ştefana Alexandra spunea...

Am citit Marele Gatsby, nu a fost cine ştie ce, sper să-ţi placă mai mult decât mi-a plăcut mie

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Facebook Themes