sâmbătă, 2 februarie 2013

Întrebări

Păiii cum e început de lună mereu sunt gata de o nouă schimbare. Şi m-am gândit la ceva. De mai mult timp fac recenzii unor cărţi care nu au apărut la noi şi găsesc unele cuvinte imposibil de tradus în română, ceea ce îmi îngreunează uneori sarcina şi chiar nu vreau asta din moment ce în majoritatea timpului scriu recenzii din plăcere.
Mă gândeam ca recenziile la cărţile străine să fie în engelză, iar la cele pe care le-am citit în română să le fac în română. Voi ce părere aveţi? N-aş vrea să fie ciudat să scriu în engleză pe un blog românesc. Eu scriu cu mare plăcere în română recenziile, dar m-am gândit că ar fi mai utile să le scriu în engleză pe cele care nu le-am citit în română. Şii cam asta voiam să întreb. Chiar aş aprecia dacă mi-aţi răspunde.

1 comentarii:

roxtao.com spunea...

Eu sunt pentru recenziile in romana, chiar si la cartile in engleza. Sunt si cititori care nu au rabdare sa citeasca un text in engleza, asa ca exista sansa ca acele recenzii, chiar daca sunt foarte bune, sa nu fie citite de acelasi nr de vizitatori care citesc in mod normal postarile.

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Facebook Themes